czwartek, 30 listopada 2017

XI

Ciąg dalszy


Następny Dzień
Luu wstaje...zakłada swoje ciepłe kapcie i schodzi na dół
Patrzy na zegarek a tam 6:30
Ahh 6:30 czas szykować się do szkoły.Głowa nadal mnie boli ale cóż jakoś trzeba żyć.
Dziewczyna zjadła śniadanie poszła pod prysznic.
Lecz przed prysznicem wzięła jakieś ubrania żeby przebrać się z piżamy , wiec wzięła
koszule w kratkę czerwoną i czarne spodnie.
Gdy skończyła poranną Toaletę ubrała się umalowała zeszła na dół wzięła plecak założyła czarne trampki i ruszyła do szkoły.
Jak zawsze założyła słuchawki i słuchała muzyki.
Szła do szkoły jakieś 10 minut.
Przed szkołą spotkała Klarise..
-O hej Klarisa..
-No cześć jak tam głowa?
-Cóż bolała mnie dzisiaj ale to nic.
-No dobra chodź do szatni.
-Poczekaj chodź ze mną za szkołe.
-Po co Luu?
-Zobaczysz chodź
-Ehh no dobra ale powiedz po co
-Zaraz sie dowiesz
Dziewczyny idą za szkoły a Luiza wyjmuje paczkę Fajek.
-Co to Kurwa jest ?
-No papierosy a co ?
-Weź Luu i po co ci to ?
-Pale bo mogę
-Kobieto ale ale....
-Ale co ?
-Ehh dobra brak słów, co się z tb wgl dzieje ? Nigdy taka nie byłaś :/
-Oj skarbie w życiu trzeba wszystkiego spróbować.
-Ale nie tego. Dobra koniec tematu idę do szatni.
-Czekaj już kończę palić.
-Co mnie to i tak już idę ehh załamałaś mnie :(
-Przepraszam Słońce.
Klarisa poszła do Szatni a Luu została jeszcze z 5 min za szkoła
Wypaliła do końca papierosa i poszła rownież do szatni.
Po chwili widzi Klarise wkurzoną
-Klarisa czekaj - Krzyczy Luu zaczekaj proszę.
-Co ty chcesz ?
-Daj mi wyjaśnić to wszystko proszę posłuchaj mnie.
-No dawaj bo czasu nie mam
-Ehh zaczęłam to robić ponieważ poczułam ze to mi pomoże w nerwach myślałam ze to rozwiązanie wiesz o co mi chodzi co nie ?
-Luu ale no ale są tez inne rozwiązanie ale nie p.....ale nie nooooo :(
-Kurde wiem ale jakbyś zapaliła to jest to fajne czujesz ten dym i noooo ahh.
-Staczasz się ehh i to przez jednego chłopaka..
-Nie zwykłego chłopaka....,ponieważ tego chłopaka pokochałam ale jedna suka mi go zabrała i zmieniła to jak ona go zmieniła to czemu ja nie mogę się zmienić nooo :(
-Luu kochana ale nie tak się zmień. Bądź po prostu lepszą siebie a nie eee gorszą.
-Ehh.
-Jakie ehh no Luu przemysł to i chodź na lekcje.
-Dobra chodź..
Dziewczyny poszły na lekcje Historii.
Jak zawsze gadu gadu o jakiejś wojnie i jakiś rożnych sprawach.
-Pss Luu..
-Hmm co Klarisa?
-Słuchasz  w ogóle tego gościa?
-Nie a co?
-Nic tak pytam zanudza mnie.
-No mnie tez.
-Luu a o czym myślisz teraz?
-Myślę o tym Alanie ehh
-Ehh biedulka.
Nagle Pan od Histry krzyczy
-Dziewczyny z ostatniej ławki ciszej to nie kawiarenka w której się rozmawia to Lekcja Historii która powinna was zaciekawić.
-Przepraszamy-powiedziały chórem dziewczyny.
Lekcja się skończyła dziewczyny poszły na łącznik a tu na łączniku oczywiscie
Alan wraz z tą idiotką
 Ciąg Dalszy nastąpi!!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz